moderni keraniky ve spinanych zdrojich

Neděle Prosinec 14 06:56:26 CET 2014

To je zajimave tema, o teto vlastnosti jsem abych rekl pravdu zatim
nemel tuseni...

To kdyz mam treba kondenzator 47uF/5V tak jakou kapacitu tedy bude mit
pri 3.3V a 5V?
Z hlediska blokovani napajeni digitalnich IO, kdy se stridaji tyto
velkokapacitni a 100n keramicke C, je potreba se tim zabyvat? Nebo je to
horsi, nez kdyz tam dam tantaly?