moderni keraniky ve spinanych zdrojich

Neděle Prosinec 14 00:56:54 CET 2014

obávám se, že situace bývá ještě horší. Pro ten rezonanční kmitočet
nemůžeme uvažovat jen indukčnost toho kondu, ale je na nějakém reálném
tišťáku a ten si k tomu přidá ještě svoji indukčnost. Tady pomůže snad
jen paralelní řada kondenzátorů aby spoje byly víc širší než delší a
záleží, jak se to podaří geometricky rozmístit.

Anděl