Re: Mobilní operátoři

Pátek Prosinec 20 10:06:12 CET 2013

Podívejte se na to z pohledu operátora. Proč by zlevňoval, když zákazníci
platí. Není to kouzelný dědeček, ale firma, která chce vydělat. Nasadíme
cenu, kterou většina zákazníků akceptuje. A když ne, domluvíme individuální
cenu, aby i nás zůstal.

To je odpověď na otázku, proč jsou u nás ceny (čehokoliv) vysoké. Taky za
to může (mohla) malá konkurence. Dříve i nemožnost přenést si číslo jinam.
Dneska není problém přejít každého půl roku jinam, podle toho, jak se bude
měnit situace na trhu, s virtuálními operátory se roztrhl pytel, připadá
mi, že virtuálním operátorem se může stát úplně každý. Možná to nebude
trvat dlouho a bude tu nějaký PetrZahradnikMobil, už takhle má v garáži
všechno, tak tam bude mít i svoje vlastní SIMkarty :-D

Taky mi připadá, že velcí operátoři neumí moc pružně reagovat na nabídku
virtuálních operátorů (nehodnotím tarify s měsíčním paušálem, protože ty mě
nezajímají, mám předplacenou kartu), velcí operátoři snad po nástupu
Bleskmobilu a dalších sice zlevnili, ale nijak moc. To je jako by v pokeru
ani nedorovnali nabídky ostatních hráčů, natož aby něco přihodili. Možná je
to i tím, že předplacené karty nejsou pro ně moc zajímavé, no není divu,
zákazník, který za půl roku provolá 200 Kč, na takových určitě nezbohatne.

Pavel Kadečka.