Re: Mobilní operátoři

newlad na centrum.cz newlad na centrum.cz
Pátek Prosinec 20 09:46:21 CET 2013

Dobry den, nechci rozpoutavat vasne, obvykle na podobne nereaguji, ale neda mi.
Odpoved na Vasi otazku zni - ano, jsme takove ovce, zvanime u piva a nechame si srat na hlavu.
Dva cerstve priklady uvedu: velky vyrobce autoskel v Horovicich u Berouna, vsichni nadavaji, budou makat nonstop svatenesvatek. Nemci presunuli nutnou vyrobu k nam a maji volno az do sesteho ledna.
Vcera vecer mi dosla faktura od UPC, zdrazili mi internet (bez jakehokoliv varovani) z 312 na 521 Kc za mesic.
Kdyz jsem se trosku uklidnil, telefonat na help line, po cca deseti minutach vyjednan novy tarif za 200 Kc mesicne. Bez nejakeho omezeni. Kdybych drzel hubu, tak platim jako (doplnte si vhodne slovo)....
A oni to o nas vi!
Vladimir
> Od: Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.12.2013 08:00
> Předmět: Re: Mobilní operátoři

Proc vlastne mame tak vysoke ceny? Je to hloupost naseho naroda?
Staci si otevrit nabidky v Polsku, Rakousku nebo Slovensku a clovek si
pripada jako Alenka v risi divu.

Pred tydnem jsem videl VIP tarif pro firmy - pry specialni nabidka pro
nejlepsi klienty. 60 minut mesicne pausal 1500 Kc. Byly na to sice
navazany dalsi telefony ve firme, ale i tak je videt ze si u nas lidi
nechaji libit vsechno a na penize nehledi.

Michal Gregor