[OT] UPS bylo Re: Mobilní operátoři

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Prosinec 20 10:16:59 CET 2013

Jen k tomu UPS. To s nimi absolvuji kazdy rok v kvetnu. Mam ted internet
za tech 310 Kc, coz je akce/sleva - dosadte si co chcete. 521 je bezna
cena. Oni Vam jej nezdrazili, jen se vratili na oficialni tarifni cenu.
Ja jim narovinu rikam, at mi to rovnou prodlouzi, nebo ze odejdu. chvili
delaji ofuky a pak mi to na rok prodlouzi.
Ted mate 200, aspon ze to vim, budu tlacit vice.

Martin Hanek