<div dir="ltr"><div><div>Podívejte se na to z pohledu operátora. Proč by zlevňoval, když zákazníci platí. Není to kouzelný dědeček, ale firma, která chce vydělat. Nasadíme cenu, kterou většina zákazníků akceptuje. A když ne, domluvíme individuální cenu, aby i nás zůstal.<br>
<br></div>To je odpověď na otázku, proč jsou u nás ceny (čehokoliv) vysoké. Taky za to může (mohla) malá konkurence. Dříve i nemožnost přenést si číslo jinam. Dneska není problém přejít každého půl roku jinam, podle toho, jak se bude měnit situace na trhu, s virtuálními operátory se roztrhl pytel, připadá mi, že virtuálním operátorem se může stát úplně každý. Možná to nebude trvat dlouho a bude tu nějaký PetrZahradnikMobil, už takhle má v garáži všechno, tak tam bude mít i svoje vlastní SIMkarty :-D<br>
<br></div><div>Taky mi připadá, že velcí operátoři neumí moc pružně reagovat na nabídku virtuálních operátorů (nehodnotím tarify s měsíčním paušálem, protože ty mě nezajímají, mám předplacenou kartu), velcí operátoři snad po nástupu Bleskmobilu a dalších sice zlevnili, ale nijak moc. To je jako by v pokeru ani nedorovnali nabídky ostatních hráčů, natož aby něco přihodili. Možná je to i tím, že předplacené karty nejsou pro ně moc zajímavé, no není divu, zákazník, který za půl roku provolá 200 Kč, na takových určitě nezbohatne.</div>
<div><br></div>Pavel Kadečka.<br><div><div><div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">Dne 20. prosince 2013 9:46  <span dir="ltr"><<a href="mailto:newlad@centrum.cz" target="_blank">newlad@centrum.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dobry den, nechci rozpoutavat vasne, obvykle na podobne nereaguji, ale neda mi.<br>
Odpoved na Vasi otazku zni - ano, jsme takove ovce, zvanime u piva a nechame si srat na hlavu.<br>
Dva cerstve priklady uvedu: velky vyrobce autoskel v Horovicich u Berouna, vsichni nadavaji, budou makat nonstop svatenesvatek. Nemci presunuli nutnou vyrobu k nam a maji volno az do sesteho ledna.<br>
Vcera vecer mi dosla faktura od UPC, zdrazili mi internet (bez jakehokoliv varovani) z 312 na 521 Kc za mesic.<br>
Kdyz jsem se trosku uklidnil, telefonat na help line, po cca deseti minutach vyjednan novy tarif za 200 Kc mesicne. Bez nejakeho omezeni. Kdybych drzel hubu, tak platim jako (doplnte si vhodne slovo)....<br>
A oni to o nas vi!<br>
Vladimir<br></blockquote></div><br></div></div></div></div></div>