BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Listopad 12 19:56:45 CET 2012

To je docela sila.
Ty horni FETy jsou teda asi P, nebo maji z toho smeti udelany level-shifter?

Kdybyste to mel nekdy rozdelane, tak prosim udelejte nejakou fotku vnitrku.

Diky.
PL
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: HW-news
  Sent: Monday, November 12, 2012 7:22 PM
  Subject: Re: BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

  Ja teda nevim, nechce se mi to ted rozebirat, ale na e-bike mam elektroniku ktera dava 500W (pri 48V by mela dat 750W) a neni tam krome procesoru, sesti mosfetu, nejakeho smeti a jednoho!!! elytu - nic.
  Neni to trosku kanon na vrabce? Evidentne to jde jednodusseji, funguje bez problemu uz 2 a pul roku (cca 200 dni v roce aby to nevypadalo, ze vyjedu 1x za rok ;-) A dostava zahulit.)