BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Pondělí Listopad 12 19:22:30 CET 2012

Ja teda nevim, nechce se mi to ted rozebirat, ale na e-bike mam
elektroniku ktera dava 500W (pri 48V by mela dat 750W) a neni tam krome
procesoru, sesti mosfetu, nejakeho smeti a jednoho!!! elytu - nic.
Neni to trosku kanon na vrabce? Evidentne to jde jednodusseji, funguje
bez problemu uz 2 a pul roku (cca 200 dni v roce aby to nevypadalo, ze
vyjedu 1x za rok ;-) A dostava zahulit.)