Zkusenosti - GME :-(

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Leden 30 09:59:38 CET 2008

Já jsem v podstatě směřoval k tomu, že každá firma je v podstatě(resp.
majitel, a.s. se to až tak netýká) "povinna" zajistit bezproblémový chod
všech jejích součástí, chce li-mít zisk. Naprosto nezáleží na tom, jaké
okolnosti mu brání tyto podmínky nezajistit.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Ales Prochaska
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:52 AM
  Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(

  Aha, chápu. Nemluvil jsem o nadměrné fluktuaci, lidé odcházejí a
  přicházejí i normálních firmách. Já měl na mysli to, že si kolektiv
  přizpůsobí nového člena k obrazu svému. Přijde nový prodavač a ostatní
  ho naučí, že u nich se se zákazníky jedná tak a tak. Což je normální,
  každý se musí v novém zaměstnání trochu přizpůsobit, blbé je, když je
  ten firemní standard takhle ujetý.

  Aleš Procháska