Zkusenosti - GME :-(

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 30 11:40:22 CET 2008


Jasně, s tím se dá souhlasit.

Aleš Procháska

>   
>  
> Já jsem v podstatě směřoval k tomu, že každá firma je v
> podstatě(resp.  majitel, a.s. se to až tak netýká) "povinna"
> zajistit bezproblémový chod  všech jejích součástí, chce li-mít
> zisk. Naprosto nezáleží na tom, jaké  okolnosti mu brání tyto podmínky nezajistit.
>  
> S  pozdravem,
>                          Miloš Dašek
>  
>   
> ----- Original Message ----- 
>   
> From:  Ales    Prochaska 
>   
> To: hw-list@list.hw.cz 
>   
> Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:52    AM
>   
> Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(
>   

> Aha, chápu. Nemluvil jsem o nadměrné fluktuaci, lidé odcházejí    a
> přicházejí i normálních firmách. Já měl na mysli to, že si    kolektiv
> přizpůsobí nového člena k obrazu svému. Přijde nový prodavač a    ostatní
> ho naučí, že u nich se se zákazníky jedná tak a tak. Což je    normální,
> každý se musí v novém zaměstnání trochu přizpůsobit, blbé je,    když je
> ten firemní standard takhle ujetý.

> Aleš    Procháska

>>   
>>  
>> Dá se tedy říci, že    fluktuaci, jak níže napsáno, způsobují spokojení  dozorci?
>>  
>> S  pozdravem,
>>   Miloš Dašek
>>  
>>   
>> ----- Original Message ----- 
>>   
>> From:  Ales    Prochaska 
>>   
>> To: hw-list@list.hw.cz 
>>   
>> Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:25       AM
>>   
>> Subject: Re: Zkusenosti - GME    :-(
>>   

>> Obávám se, že to s tím nemá nic    společného. I dozorce ve    vyhlazovacím
>> táboře si může    své práce vážit a být v ní spokojený, ačkoliv    jeho
>>    klienti to vidí jinak...

>> Aleš Procháska

>>> 
>>> 
>>> Nějak mi z tohoto celého vlákna není jasné, proč by    si    relativně
>>> spokojený zaměstnanec neměl své    práce vážit. Jsou v    tom ještě jiné, mně neznámé    aspekty?
>>> 
>>> S     pozdravem,
>>>    Miloš Dašek
>>> 

>>> Je to sice o       lidech, ale jsou firmy a prodejny dlouhodobe        povestne
>>> neochotnym personalem. Znam nekolik takovych,    kde    kdyz protivny
>>> zamestnanec odesel, byl    nahrazen jinym    protivnym (opakovane, nahodnou
>>>    shodu lze temer    vyloucit). Nevim ale jestli jde o vliv    stavajicich
>>>    zamestnancu kteri noveho kolegu    primeji dodrzovat urcity    styl firemni
>>> "kultury"    nebo aplikaci hesla jaky pan    takovy kram.

>>>    Ales Prochaska

>>>>>    to jen hovoří o tom,    že to není o firmách, ale o lidech a    platí to    všude
>>>>> obchody, úřady, pošty        ....
>>>>> 
>>>>> DJ
>>>>> 


>   





Další informace o konferenci Hw-list