Zkusenosti - GME :-(
Ales Prochaska
prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 30 11:40:22 CET 2008
Jasně, s tím se dá souhlasit.
Aleš Procháska
>
>
> Já jsem v podstatě směřoval k tomu, že každá firma je v
> podstatě(resp. majitel, a.s. se to až tak netýká) "povinna"
> zajistit bezproblémový chod všech jejích součástí, chce li-mít
> zisk. Naprosto nezáleží na tom, jaké okolnosti mu brání tyto podmínky nezajistit.
>
> S pozdravem,
> Miloš Dašek
>
>
> ----- Original Message -----
>
> From: Ales Prochaska
>
> To: hw-list@list.hw.cz
>
> Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:52 AM
>
> Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(
>
> Aha, chápu. Nemluvil jsem o nadměrné fluktuaci, lidé odcházejí a
> přicházejí i normálních firmách. Já měl na mysli to, že si kolektiv
> přizpůsobí nového člena k obrazu svému. Přijde nový prodavač a ostatní
> ho naučí, že u nich se se zákazníky jedná tak a tak. Což je normální,
> každý se musí v novém zaměstnání trochu přizpůsobit, blbé je, když je
> ten firemní standard takhle ujetý.
> Aleš Procháska
>>
>>
>> Dá se tedy říci, že fluktuaci, jak níže napsáno, způsobují spokojení dozorci?
>>
>> S pozdravem,
>> Miloš Dašek
>>
>>
>> ----- Original Message -----
>>
>> From: Ales Prochaska
>>
>> To: hw-list@list.hw.cz
>>
>> Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:25 AM
>>
>> Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(
>>
>> Obávám se, že to s tím nemá nic společného. I dozorce ve vyhlazovacím
>> táboře si může své práce vážit a být v ní spokojený, ačkoliv jeho
>> klienti to vidí jinak...
>> Aleš Procháska
>>>
>>>
>>> Nějak mi z tohoto celého vlákna není jasné, proč by si relativně
>>> spokojený zaměstnanec neměl své práce vážit. Jsou v tom ještě jiné, mně neznámé aspekty?
>>>
>>> S pozdravem,
>>> Miloš Dašek
>>>
>>> Je to sice o lidech, ale jsou firmy a prodejny dlouhodobe povestne
>>> neochotnym personalem. Znam nekolik takovych, kde kdyz protivny
>>> zamestnanec odesel, byl nahrazen jinym protivnym (opakovane, nahodnou
>>> shodu lze temer vyloucit). Nevim ale jestli jde o vliv stavajicich
>>> zamestnancu kteri noveho kolegu primeji dodrzovat urcity styl firemni
>>> "kultury" nebo aplikaci hesla jaky pan takovy kram.
>>> Ales Prochaska
>>>>> to jen hovoří o tom, že to není o firmách, ale o lidech a platí to všude
>>>>> obchody, úřady, pošty ....
>>>>>
>>>>> DJ
>>>>>
>
Další informace o konferenci Hw-list