Zkusenosti - GME :-(
Jaroslav Meduna
jaroslav_meduna@conel.cz
Středa Leden 30 09:37:45 CET 2008
Postoj personalu k zakaznikum muze odrazet postoj zakazniku k perzonalu.
Predstavte si napriklad situaci, kdy prijde zakaznik a chce treba toto:
- 1 ks odporu 2K2
- 1 ks odporu 3K3
- ty 2K2 si vezmu 2
- 1 ks kondenzatoru 100 nF - nemate mensi, tenhle se me tam nevejde
- 1 ks diody 1N4001, muzete mi na listecek napsat, ze je to 1N4001,
abych si to pak nespletl
- 1 ks diody BAT46
- a dejte mi jeste 3 ty 100 nF
- jeden ЫТРВОЛ123Ь - nemate, to je ale normalni soucastka, to jste ale
obchod!
- jeden odpor 8K5 8) nemame, ale nabidnu vam 8K2 - tak ten nechci, asi
by me nefungoval 8)
V tomto pripade si moc nevymyslim, videl jsem to na vlastni oci minuly
tyden na Vinohradske v GESu, obsluha byla ve stavu "studene valky pred
otevrenim prezidentskeho kufriku s tlacitkem". Celkem byl obchod za cca
10 kacek, prace obsluhy 10 minut.
JM
Hfmcons napsal(a):
> Nějak mi z tohoto celého vlákna není jasné, proč by si relativně
> spokojený zaměstnanec neměl své práce vážit. Jsou v tom ještě jiné,
> mně neznámé aspekty?
> S pozdravem,
> Miloš Dašek
>
> ----- Original Message -----
> *From:* Ales Prochaska <mailto:prochaska@alsoft.cz>
> *To:* hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz>
> *Sent:* Wednesday, January 30, 2008 8:19 AM
> *Subject:* Re: Zkusenosti - GME :-(
>
> Je to sice o lidech, ale jsou firmy a prodejny dlouhodobe povestne
> neochotnym personalem. Znam nekolik takovych, kde kdyz protivny
> zamestnanec odesel, byl nahrazen jinym protivnym (opakovane, nahodnou
> shodu lze temer vyloucit). Nevim ale jestli jde o vliv stavajicich
> zamestnancu kteri noveho kolegu primeji dodrzovat urcity styl firemni
> "kultury" nebo aplikaci hesla jaky pan takovy kram.
>
> Ales Prochaska
>
Další informace o konferenci Hw-list