<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.3243" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV>Já jsem v podstatě směřoval k tomu, že každá firma je v podstatě(resp.
majitel, a.s. se to až tak netýká) "povinna" zajistit bezproblémový chod
všech jejích součástí, chce li-mít zisk. Naprosto nezáleží na tom, jaké
okolnosti mu brání tyto podmínky nezajistit.</DIV>
<DIV>S
pozdravem,<BR>
Miloš Dašek</DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=prochaska@alsoft.cz href="mailto:prochaska@alsoft.cz">Ales
Prochaska</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Wednesday, January 30, 2008 9:52
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Zkusenosti - GME :-(</DIV>
<DIV><BR></DIV>Aha, chápu. Nemluvil jsem o nadměrné fluktuaci, lidé odcházejí
a<BR>přicházejí i normálních firmách. Já měl na mysli to, že si
kolektiv<BR>přizpůsobí nového člena k obrazu svému. Přijde nový prodavač a
ostatní<BR>ho naučí, že u nich se se zákazníky jedná tak a tak. Což je
normální,<BR>každý se musí v novém zaměstnání trochu přizpůsobit, blbé je,
když je<BR>ten firemní standard takhle ujetý.<BR><BR>Aleš
Procháska<BR><BR>> <BR>> <BR>> Dá se tedy říci, že
fluktuaci, jak níže napsáno, způsobují spokojení dozorci?<BR>>
<BR>> S pozdravem,<BR>> Miloš Dašek<BR>>
<BR>> <BR>> ----- Original Message -----
<BR>> <BR>> From: Ales Prochaska
<BR>> <BR>> To: <A
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</A> <BR>>
<BR>> Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:25
AM<BR>> <BR>> Subject: Re: Zkusenosti - GME
:-(<BR>> <BR><BR>> Obávám se, že to s tím nemá nic
společného. I dozorce ve vyhlazovacím<BR>> táboře si může
své práce vážit a být v ní spokojený, ačkoliv jeho<BR>>
klienti to vidí jinak...<BR><BR>> Aleš Procháska<BR><BR>>>
<BR>>> <BR>>> Nějak mi z tohoto celého vlákna není jasné, proč by
si relativně<BR>>> spokojený zaměstnanec neměl své
práce vážit. Jsou v tom ještě jiné, mně neznámé
aspekty?<BR>>> <BR>>> S pozdravem,<BR>>>
Miloš Dašek<BR>>> <BR><BR>>> Je to sice o
lidech, ale jsou firmy a prodejny dlouhodobe
povestne<BR>>> neochotnym personalem. Znam nekolik takovych,
kde kdyz protivny<BR>>> zamestnanec odesel, byl
nahrazen jinym protivnym (opakovane, nahodnou<BR>>>
shodu lze temer vyloucit). Nevim ale jestli jde o vliv
stavajicich<BR>>> zamestnancu kteri noveho kolegu
primeji dodrzovat urcity styl firemni<BR>>> "kultury"
nebo aplikaci hesla jaky pan takovy kram.<BR><BR>>>
Ales Prochaska<BR><BR>>>>> to jen hovoří o tom,
že to není o firmách, ale o lidech a platí to
všude<BR>>>>> obchody, úřady, pošty
....<BR>>>>> <BR>>>>> DJ<BR>>>>>
<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>