Zkusenosti - GME :-(

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Leden 30 09:52:53 CET 2008

Aha, chápu. Nemluvil jsem o nadměrné fluktuaci, lidé odcházejí a
přicházejí i normálních firmách. Já měl na mysli to, že si kolektiv
přizpůsobí nového člena k obrazu svému. Přijde nový prodavač a ostatní
ho naučí, že u nich se se zákazníky jedná tak a tak. Což je normální,
každý se musí v novém zaměstnání trochu přizpůsobit, blbé je, když je
ten firemní standard takhle ujetý.

Aleš Procháska