RE: Zamrzlá zásilkovna

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Leden 9 16:33:05 CET 2024


Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.
Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu zadnou souvislost s tim 
kolik (jednou mozna) vyplati na plneni za ztratu zasilky. Nasleduje 
dozadovani nakupnich faktur ke kazde fakturovane polozce, pak to tak 2 - 3 
tydny vyhnije, po urgenci nasleduje pozadavek na dolozeni faktur a podkladu 
ktere jsou od prvopocatku v jejich systemu .... standardni doba reklamace 3 
- 6 mesicu.




Stav kdy zasilka nekolik tydnu vyhniva nekde na pobocce nebo depu je pomerne
casty. Rovnez moc nedoporucuji ZBOX, neni vyjimkou ze zakaznik dostane SMS o
prevozu zasilky na ZBOX ale ten je plny a tak jde zasilka zpet na depo, toto
muze trvat i nekolik dnu.

-- 
-----------------------------------------
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 1. 2024 13:27:42
Předmět: RE: Zamrzlá zásilkovna
"Ano, je to úplně normální. Když Zásilkovna funguje, je to fajn a levná 
služba. Ale v okamžiku, kdy se ti zásilka někde sekne nebo dokonce ztratí, 
máš velký problém. A smůlu. Nastává vyhnívací proces. Nikdo se s tebou bavit
nebude. A když bude, tak stejně nic nevyřeší, nic nenajde, ničím nepohne. 
Proto nic nečekej, tedy vlastně jen čekej. Funguje to tak, že komunikaci 
budou tak dlouho zdržovat, až se zásilka sama někde objeví. Pak ti třeba po 
14 dnech najednou napíšou: "Vždyť zásilka byla doručena dnes," aby to 
vypadalo, že snad něco dělali. Ale to už víš, že se sama našla, to 
nepotřebuješ od nich říkat 😊 A když se nenajde, tak budeš třeba rok 
reklamovat. Oni si 10x dokola řeknou o ty samé doklady, až už možná 
zapomeneš, že jsi vůbec něco reklamoval. 

To není pomluva, to jsou zkušenosti moje a ostatních podnikatelů, kteří se 
svěřili. 

Petr Zahradník, počítačový expert 
e-mail: clexpert na clexpert.cz 
mobil: 602 409 601 
https://www.clexpert.cz 
Petr Zahradník, Computer Laboratory 
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem 

-----Original Message----- 
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zapadlo 
Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:11 PM 
To: hw-list na list.hw.cz 
Subject: Zamrzlá zásilkovna 

Zdravím, 

potřeboval jsem minulý týden poslat 2 balíčky, tak jsem si říkal potřebuji 
aby je doručili ještě letos a vypadá to že jsem si naběhl. Oba jsem podal na
podacím místě (OKEY přerov - není to žádný malý krámek) 3.1. dopoledne. A od
té doby nic, naprosto NIC. Tracking ukazuje, že jsou stále podané v OKEY a 
tím to skončilo. Nepohly se ani o píd. 

Psal jsem na podporu zásilkovny (2x) , odpovědí byly kecy o tom, že se na to
podívají a zase NIC. 

Je to normální? 

To je horší než ČP, ta se aspoň snaží doručovat. nemáte někdo nějaký 
kontakt, kde bych mohl zjistit co se děje? 


Petr 

PS Posílal jsem synovi čepici a šálu co tu zapomněl při poslední 
návštěvě - to bylo ještě před ochlazením. Vypadá to že to asi stihne až 
na sezonu 24/25. 


_______________________________________________ 
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz 
Hw-list na list.hw.cz 
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20240109/4599fff2/attachment-0001.htm>


Další informace o konferenci Hw-list