<html><body>Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.<div>Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na plneni za ztratu zasilky. Nasleduje dozadovani nakupnich faktur ke kazde fakturovane polozce, pak to tak 2 - 3 tydny vyhnije, po urgenci nasleduje pozadavek na dolozeni faktur a podkladu ktere jsou od prvopocatku v jejich systemu .... standardni doba reklamace 3 - 6 mesicu.</div><div><br></div><div>Stav kdy zasilka nekolik tydnu vyhniva nekde na pobocce nebo depu je pomerne casty. Rovnez moc nedoporucuji ZBOX, neni vyjimkou ze zakaznik dostane SMS o prevozu zasilky na ZBOX ale ten je plny a tak jde zasilka zpet na depo, toto muze trvat i nekolik dnu.<br><br>-- <br>-----------------------------------------<br>Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu<br><br><aside>---------- Původní e-mail ----------<br>Od: Petr Zahradník <clexpert@clexpert.cz><br>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>Datum: 9. 1. 2024 13:27:42<br>Předmět: RE: Zamrzlá zásilkovna</aside><br><blockquote data-email="clexpert@clexpert.cz">Ano, je to úplně normální. Když Zásilkovna funguje, je to fajn a levná služba. Ale v okamžiku, kdy se ti zásilka někde sekne nebo dokonce ztratí, máš velký problém. A smůlu. Nastává vyhnívací proces. Nikdo se s tebou bavit nebude. A když bude, tak stejně nic nevyřeší, nic nenajde, ničím nepohne. Proto nic nečekej, tedy vlastně jen čekej. Funguje to tak, že komunikaci budou tak dlouho zdržovat, až se zásilka sama někde objeví. Pak ti třeba po 14 dnech najednou napíšou: "Vždyť zásilka byla doručena dnes," aby to vypadalo, že snad něco dělali. Ale to už víš, že se sama našla, to nepotřebuješ od nich říkat 😊 A když se nenajde, tak budeš třeba rok reklamovat. Oni si 10x dokola řeknou o ty samé doklady, až už možná zapomeneš, že jsi vůbec něco reklamoval.
<br>
<br>To není pomluva, to jsou zkušenosti moje a ostatních podnikatelů, kteří se svěřili.
<br>
<br>Petr Zahradník, počítačový expert
<br>e-mail: clexpert@clexpert.cz
<br>mobil: 602 409 601
<br>https://www.clexpert.cz
<br>Petr Zahradník, Computer Laboratory
<br>Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
<br>
<br>-----Original Message-----
<br>From: Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zapadlo
<br>Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:11 PM
<br>To: hw-list@list.hw.cz
<br>Subject: Zamrzlá zásilkovna
<br>
<br>Zdravím,
<br>
<br>potřeboval jsem minulý týden poslat 2 balíčky, tak jsem si říkal potřebuji aby je doručili ještě letos a vypadá to že jsem si naběhl. Oba jsem podal na podacím místě (OKEY přerov - není to žádný malý krámek) 3.1. dopoledne. A od té doby nic, naprosto NIC. Tracking ukazuje, že jsou stále podané v OKEY a tím to skončilo. Nepohly se ani o píd.
<br>
<br>Psal jsem na podporu zásilkovny (2x) , odpovědí byly kecy o tom, že se na to podívají a zase NIC.
<br>
<br>Je to normální?
<br>
<br>To je horší než ČP, ta se aspoň snaží doručovat. nemáte někdo nějaký kontakt, kde bych mohl zjistit co se děje?
<br>
<br>
<br>Petr
<br>
<br>PS Posílal jsem synovi čepici a šálu co tu zapomněl při poslední
<br>návštěvě - to bylo ještě před ochlazením. Vypadá to že to asi stihne až
<br>na sezonu 24/25.
<br>
<br>
<br>_______________________________________________
<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
<br>Hw-list@list.hw.cz
<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></blockquote></div></body></html>