RE: Zamrzlá zásilkovna

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Leden 9 13:23:50 CET 2024

Ano, je to úplně normální. Když Zásilkovna funguje, je to fajn a levná služba. Ale v okamžiku, kdy se ti zásilka někde sekne nebo dokonce ztratí, máš velký problém. A smůlu. Nastává vyhnívací proces. Nikdo se s tebou bavit nebude. A když bude, tak stejně nic nevyřeší, nic nenajde, ničím nepohne. Proto nic nečekej, tedy vlastně jen čekej. Funguje to tak, že komunikaci budou tak dlouho zdržovat, až se zásilka sama někde objeví. Pak ti třeba po 14 dnech najednou napíšou: "Vždyť zásilka byla doručena dnes," aby to vypadalo, že snad něco dělali. Ale to už víš, že se sama našla, to nepotřebuješ od nich říkat 😊 A když se nenajde, tak budeš třeba rok reklamovat. Oni si 10x dokola řeknou o ty samé doklady, až už možná zapomeneš, že jsi vůbec něco reklamoval.

To není pomluva, to jsou zkušenosti moje a ostatních podnikatelů, kteří se svěřili.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:11 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Zamrzlá zásilkovna

Zdravím,

potřeboval jsem minulý týden poslat 2 balíčky, tak jsem si říkal potřebuji aby je doručili ještě letos a vypadá to že jsem si naběhl. Oba jsem podal na podacím místě (OKEY přerov - není to žádný malý krámek) 3.1. dopoledne. A od té doby nic, naprosto NIC. Tracking ukazuje, že jsou stále podané v OKEY a tím to skončilo. Nepohly se ani o píd.

Psal jsem na podporu zásilkovny (2x) , odpovědí byly kecy o tom, že se na to podívají a zase NIC.

Je to normální?

To je horší než ČP, ta se aspoň snaží doručovat. nemáte někdo nějaký kontakt, kde bych mohl zjistit co se děje?

Petr

PS Posílal jsem synovi čepici a šálu co tu zapomněl při poslední
návštěvě - to bylo ještě před ochlazením. Vypadá to že to asi stihne až
na sezonu 24/25.