Zamrzlá zásilkovna

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Leden 9 13:11:15 CET 2024

Zdravím,

potřeboval jsem minulý týden poslat 2 balíčky, tak jsem si říkal
potřebuji aby je doručili ještě letos a vypadá to že jsem si naběhl. Oba
jsem podal na podacím místě (OKEY přerov - není to žádný malý krámek)
3.1. dopoledne. A od té doby nic, naprosto NIC. Tracking ukazuje, že
jsou stále podané v OKEY a tím to skončilo. Nepohly se ani o píd.

Psal jsem na podporu zásilkovny (2x) , odpovědí byly kecy o tom, že se
na to podívají a zase NIC.

Je to normální?

To je horší než ČP, ta se aspoň snaží doručovat. nemáte někdo nějaký
kontakt, kde bych mohl zjistit co se děje?

Petr

PS Posílal jsem synovi čepici a šálu co tu zapomněl při poslední
návštěvě - to bylo ještě před ochlazením. Vypadá to že to asi stihne až
na sezonu 24/25.