Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červen 17 11:06:18 CEST 2023

Koukám na ten návod a zda se mi to nějaké složité. Smyslem toho je snad
"vypnout" mozek (vypudit vsechny myslenky) a uvolnit svalové napětí. Mě
třeba pomůže pustit si na pozadí "déšť" nebo bílý šum a postupně z hlavy
vytesnovat všechny myšlenky a následně uvolňovat svaly. Je to docela těžké
(v hlave se porad neco honi) a chce to trénink. Ale po chvilce této
relaxace jako když se v hlavě něco "přepne" a máte pocit prázdná
(uvolnění). Tím se i zklidní dech a tep na nejake minimum. Pokud se vám pak
podaří uvolnit i svaly (citite se jako kdyz noha nebo ruka nic neváží) tak
třeba přestanou bolet záda a jiné části těla související se svaly.