Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červen 17 12:25:54 CEST 2023

Ten zvukový podnět na pozadí je dobrý nápad. Díky za tip.
Měl jsem postavený analogový generátor deště a větru, tuším, že to vyšlo
kdysi v AR, ale ztratilo se to při stěhování. Stejně tak jako CD s
relaxační hudbou a počítám, že opery Richarda Wagnera to nenahradí. Asi
zkusím spáchat nějaký modulovaný šumový generátor digitálně.

Mrazík