Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červen 17 14:03:47 CEST 2023

Také jsem přemýšlel postavit si něco malého analogového na vybíjení
starších tužkovek (provoz od cca 1.8V - dvě skoro vybite AA). Samozřejmě
jsou dnes dostupnější možnosti (app v mobilu nebo pustit mp3). Ale dal bych
přednost jednoucelove krabičce, aby člověka třeba ten mobil nerozptyloval.