Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 16 22:49:37 CEST 2023

S tím autogenním tréningem jsem se sekl. Fakt se poraďte s odborníkem.
Já ten článek původně jen tak přelétl očima, ale když to čtu podrobněji,
zjišťuji, že mě to paní doktorka učila docela jinak. Např. navození
pocitu tíhy (základ, většinou stačí) se má dít v určité synchronizaci s
dechem, zpravidla při výdechu, hrudník nádechem. A vždy se to dělá
postupně. A také podstatně déle, hlavně ze začátku. Když se to pak
naučíte, je to rychlejší.

Mrazík