Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 16 22:32:08 CEST 2023

Zkusil jsem to zaškrtit.
Trochu zpomalit to jde, tak o 20%. Když se to zaškrtí moc, tak vyhlásí
chybu měření.
Což opravdu asi bude tím, že to měří na otevřeném konci, jak píšete.

Na první pohled to vypadá, že tam žádná pečeť není. Tak do toho zkusím
vlézt a omezit průtok výpustného ventilu.

Díky za odkaz.

PL