Re: [OT] Chytré hodinky/náramek se skutečně fungujícím měřením tepu a krevního tlaku

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 16 22:25:16 CEST 2023

Autogenní tréning je popsán docela dobře třeba
http://www.dobrapsychiatrie.cz/relaxace/autogenni-trenink zde, ale
nevím, možná to chce ze začátku nějaké odborné vedení, poraďte se s
lékařem. Mě to učil odborník, psycholog.
Zaškrcení přívodní hadičky asi nepomůže, měřilo by to až za ním, tlak by
nebyl vyrovnaný a kecalo by to.

Mrazík