Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červenec 11 15:58:27 CEST 2023

V tom posledním se mýlíte. Pokud odpojíte grid, proudová sonda
vyhodnotí, že žádný proud neteče a střídač vypne. Proto jsou tam ty 4W.
Jemu jde o to, aby byl nepatrný odběr z gridu. Co se spotřebovává neřeší.

Martin Záruba