Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 11 16:28:39 CEST 2023

Ošéfovat start by nebyl problém. Prostě po startu by se na chvíli stykač
sepnul.
Ale nějaké pozdější průběžné testy už by problém byl.

Jinak dneska jsem tu měl borce, co mi bude dělat nabídku.
Prý se už dneska dost často distributoři šprajcují povolit nějaký
placený přetok.
Ať virtuální baterku nebo nějakou tu budoucí komunitní elektriku.
Prostě prohlásí, že na trafu už nemají kapacitu a konec.

Tak pak by to chtělo nějakého aktivistu s právním vzděláním, aby do toho
hrábnul
a ERÚ aby pak vydal nějaký rezultát. Tedy aby to distributor musel
doložit, a ne
jen z pohodlnosti tvrdit.
Sice je to trochu antikapitalistické, ale ti distributoři mají přirozený
monopol, tak
zase nějaké regulace a omezení nejsou nic nesystémového.

Díky.
PL