Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 11 16:35:22 CEST 2023

Nojo, vlastně máte pravdu.
On to nereguluje na 0, ale na -4W.

Sakra - doufám, že to ten můj bude dělat nějak úsporněji.
Chce to podrobný výzkum u jednoho z kolegů, co už to mají.
U všech domácích zařízení si stand-by spotřebu hlídám, a dokonce
případně občas i nějaké zařízení upravím.
Tak by mě štvalo, kdyby měnič jen tak pro své potěšení měl stand-by
spotřebu větší, než je suma všech mých domácích zařízení ve stand-by.

PL