Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 19 10:23:48 CET 2023

OK, jsou nějaké rozdíly, "se blbě instaluje" vs "neąel dát":-)

 >Ale já mám Ubuntu 20.04 a balík pro vyąąí verzi překladače se blbě
instaluje >nový překladač (C++20) neąel dát na starąí linuxMyslím, ľe
nemá smysl dál pokračovat, to by uľ bylo jak mateřská ąkolka:-) PH