Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 19 10:00:26 CET 2023

To si si vymyslel, nic take tam neodznelo. Islo len o to, ze k danej verzii
ubuntu neexistuje hotovy instalacny balik s binarkami novsieho prekladaca.

https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2023-December/567212.html

Nativne unixove riesenie, t.j. preklad zo zdrojakov, je peklo kvoli
zavislostiam. To peklo existuje aj vo Win (uz v binarnej podobe), len je
pre uzivatela obvykle schovane a je to za cenu disku, vid WinSxS (okrem
ineho).

wek