Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Prosinec 20 13:52:01 CET 2023

Tak jsem zkusil zkompilovat nejnovější clang 18 ze zdrojáků a byl to
hóóódně blbej nápad.
1. Ten moloch má 10 GiB. Takže kompilace trvá několik hodin. To je ten
nejmenší problém.
2. Clang je opravdu jen překladač. Nějaké hlavičky a knihovny stojí
zcela mimo. Já to sice vím a v dokumentaci je to dost jasně napsáno, ale
nějak jsem si to neuvědomil. Jenže ta mrcha to dost dobře maskuje,
vyhledá si instalace gcc a použije jejich střeva.
Takže jsme si liboval, jak pěkně překládá AVR, ale hlavičky bere z
avr-gcc, pěkně potichu. Dřív se to muselo ručně nastavit.
Prostě pokud chcete korutiny, musíte mít na dané platformě i gcc, které
má potřebné STL. Jak správně připomněl wek, vyřešit všechny závislosti
je na hlavu.

Mrazík