OT: Motorek sterace

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Leden 27 06:00:17 CET 2012

Zdravim ,

ja nikdy neveril na ty predsudky francouzskych aut , ale kdyz mi na meganu
rv.2002 kvuli prasklemu klinovemu remenu , delali generalku motoru tak sem
si rikal , ze na tom neco bude. A co se stalo ? Zacal se trepit a piskat ,
rikam OK sup do servisu , ovsem pri ceste prasknul , namotal se na remenici
tim ji zastavil , tim zastavil rozvodak a samozrejme u cdi diesla sly pisty
do ventilu .... Pry u techto aut chybi nejaky klinek, ktery by se mel
preseknout tak aby se toto nestalo . Aspon je to tak u aut z VW . Nastesti
jsme presedlali na skodovky a VW , ale v posledni dobe mam pocit , ze tam
setri uplne stejne akorat na jinych vecech. O kvalitach servisu napr. auto
heller ani nemluvit. Nekolikrat se nam stalo ze vymenili neco v
transporterech za 50.000 a zavada kvuli ktere tam to auto bylo se opakovala
stale :(

snehulak