OT: Motorek sterace

Pátek Leden 27 07:14:37 CET 2012

Tak kdyz se poskodi rozvody, vzdycky to vede k vetsi destrukci (az na
nektere hodne stare motory), zadne klinky atp. se nedelaji, to by stejne
nepomohlo - pisty proste narazi do ventilu, pokud to nefunguje synchronne.
A renaulti DCi jsou kapitola sama pro sebe, nejlip s 6ti kvaltovou
prevodovkou, tam se to se.e tak nejak vyvazene furt :-P