[OT] svtrikovani - BMW

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 12 01:11:04 CET 2010


HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20100312/b1fa0716/attachment-0001.htm>
------------- další část ---------------
 Je fakt, ze nadrz byla skorem prazdna, otec natankoval naftu tak za 500 a soupnul auto do garaze, kde stalo tak 4 dny, vcera jsem ho vytahl a po cca 20km pri popojizdeni po meste vice mene krokem to zaclo rvat. Netusim jak bylo v noci, mrzlo, ale zadne arkticke mrazy, kolem polodniho, kdy se to stalo bylo kolem 0. Nic co by nemela zvladnout i letni nafta, nicmene MERO je trest bozi a toho vola,ktery to vymyslel by meli vlacet konmo. Palivovy filtr jsme menil tak pred 5 mesici.
Prave,ze ne, prvni co jsme zkusil bylo jak chodi motor a i kdyz jsem to nehnal do extremu tak se zda, ze jede jak ma , zaber turba je patrny nad tech cca 1700ot, toci v pohode 4-5 tisic a 130 to jede naporosto v poho na pul plynu, zvukove subjektivne zadna zmena.
Zitra to oddekluji a cvicne omrknu kontakty na cidlech, prepady na vstriku, ten filtr a pomocne cerpadlo nafty
PN
Od: Radek Sztwiorok
Přijato: 12.3.2010 0:30:04
Předmět: Re: [OT] svtrikovani - BMW
@font-face { font-family: Cambria Math; } @font-face { font-family: Calibri; } @page Section1 {size: 612.0pt 792.0pt; margin: 70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; } P.MsoNormal { FONT-SIZE: 11pt; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; FONT-FAMILY: "Calibri","sans-serif" } LI.MsoNormal { FONT-SIZE: 11pt; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; FONT-FAMILY: "Calibri","sans-serif" } DIV.MsoNormal { FONT-SIZE: 11pt; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; FONT-FAMILY: "Calibri","sans-serif" } A:link { COLOR: blue; TEXT-DECORATION: underline; mso-style-priority: 99 } SPAN.MsoHyperlink { COLOR: blue; TEXT-DECORATION: underline; mso-style-priority: 99 } A:visited { COLOR: purple; TEXT-DECORATION: underline; mso-style-priority: 99 } SPAN.MsoHyperlinkFollowed { COLOR: purple; TEXT-DECORATION: underline; mso-style-priority: 99 } SPAN.StylE-mailovZprvy17 { COLOR: windowtext; FONT-FAMILY: "Calibri","sans-serif"; mso-style-type: personal-compose } .MsoChpDefault { mso-style-type: export-only } DIV.Section1 { page: Section1 }  Jen tak mimochodem neudelalo to po natankovani a studene noci? Nektere nafty nepatri mezi moc kvalitni a je mozne ze moc zhoustla diky mrazu. Kdy byl menem palivovy filtr? Zkuste odpojit hadicku privodu nafty do filtru a otocit klicem jak tlaci pomocne cerpadlo. Todle byva nejcastejsi zavada ale po 90000 ma jeste cas na to aby odesla. Pomocne cerpadlo je pod sedadlem ridice jestli si dobre pamatuji.
Kazdopadne tu chybu bude treba smazat neb by motor mel jet na havarijnim programu coz znamena za by nemel jit vytocit pres 3000ot. 
----- Original Message ----- 
From: Pavel Novotny 
To: hw-list@list.hw.cz 
Sent: Thursday, March 11, 2010 8:29 PM
Subject: [OT] svtrikovani - BMW
Omlouvam se za OT, ale pred cca rokem jsem zde s nekym konzultoval problem s ABS u BMW, dotycny mel BMW TIS, ja ho sice mam take, ale jaksi ho nemohu najit.
V kazdem pripade auto , respektive palubni pocitac si zacal stezovat na vstrikovani a ja bych potrebova, vedet ktera cidla maji za nasledek hlaseni Einspritzanlage?
E39 530d
Predem dekuji.
Apropo netusite zda nektery z cinskych kabelu na diagnostiku chodi z original BMW DIS?
Pavel
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


More information about the Hw-list mailing list