[OT] svtrikovani - BMW

DeeJay deejay@email.cz
Pátek Březen 12 01:20:47 CET 2010


Ono chce si to na servis najit sikovnyho mechose co dela sam pro sebe a ne
znackovej servis - treba v Brne dat auto do ren-o-caru to je financni
sebevrazda. Nastesti existuje i jina alternativa. 
Kazdopadne co se tyka commonrailu a kvality nafty jeste v dnesni dobe
pancovane repkovymi skvosty  se maji majitelu CommRailu na co "tesit". 

BTW: bracha si poridil X3 s najetyma necelyma 100km - 3l dyzl. Behem roku a
pul  odeslo turbo pak aut. prevodovka , mezitim nejaky termostaty :-(  Auto
je z DE  jasny puvod,serviska .... prej proste je z prvni serie a nebylo to
vychytany. 

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Novotny Pavel
Sent: Thursday, March 11, 2010 11:19 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: RE: [OT] svtrikovani - BMW

Servis BMW v CR je jedna velka traga a ceny jsou jake jsou , pro predstavu
Vstrik v tom 3l na cislo 13537785437, kdyz nahlednu do katalogu Bosch,
zjistim, ze jde o Bosch 0445110029,
http://www.ecar.sk/ecar/eshop/12-1-Common-Rail-vstrekovace/12-2-BOSCH/5/242-
0445110029-CR-vstrekovac
a to jde o nejake pidi slovenske prekupniky, kteri ani nejsou platci DPH,
odhaduji, ze primo od Bosche bych vstrik koupil kolem 6000 Kc.

Jsem rad, ze nejsem sam, kdo povazuje E39 za posledni BMW s dusi BMW, to co
pak predvedl sef designer Bangle je jedna traga, clovek uz zezadu ani
nepozna zda jde o BMW nebo Peugeota o kvalite nemluve. Dostal jsem zachvat a
byl se podivat na E61 ci co to bylo, plast kam se clovek podiva a ceny jako
za sklo, drevo a kvalitu.
Bangle uz vyrazili tak snad dalsi model, do te doby zustavam u E39 s
faceliftem.
Holt starnu a cim dal vice tihnu ke klasice a tradicnim materialum, asi
dozranvam na www.morgan-motor.co.uk, jen finance nezraji dostatecne rychle
:-)

PN

>---------------------------------------------------------
>Od: Tomáš Koželuh
>Přijato: 11.3.2010 22:41:59
>Předmět: RE: [OT] svtrikovani - BMW
>
>Tuším, že komplet výměna u BMW vyšla na cca 70, to je taky důvod, proč se
>
>jich Němci houfně zbavují. Repase přímo u Bosche se dal okolo nějakých 15
>
>tisíc, celkem přijatelná cena, bohužel ne vždy se zadaří.
>
>Taky jsem chtěl benzínovou V6 E39, ale bohužel to jsou na můj vkus už moc
>
>starý auta. Ale pořád si myslím, že jsou to nejhezčí BMW, zvlášť po
>
>faceliftu...
>
>
>
>> -----Original Message-----
>
>> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
>
>> Behalf Of b3nd3r@b3nd3r.com
>
>> Sent: Thursday, March 11, 2010 10:05 PM
>
>> 
>
>> To muze byt take a je pravda, ze tato zavada, ktera se u 530d projevuje
>
>> docela casto me vedla ke koupi benzinu. Nechtel jsem ale pana Novotneho
>
>> strasit tim nejdrazsim co na tom motoru je :-)
>
>> System vstrikovani spolu s ND a cenami (ktere kupodivu s ceskymi cenami
>
>> souhlasi) je ze:
>
>> http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-
>
>> M57/LHD/M/1999/august/browse/fuel_preparation_system/fuel_inject_syst_d
>
>> iesel_high_press_pump/
>
>> 
>
>> Jinak ten muj kabel je stejny jako tento:
>
>> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28527
>
>
>
>_______________________________________________
>
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>
>Hw-list@list.hw.cz
>
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>



More information about the Hw-list mailing list