[OT] svtrikovani - BMW

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pátek Březen 12 03:50:28 CET 2010

Hmm zajimave.
Takze bud ta chyba nastala jen na okamzik a zustala ulozena v pameti nebo to je nejaka prkotina. Kazda vetsi zavada ve vstrikovaci soustave znamena u BMW nouzak a bez navstevy PC se clovek neobejde. Nemci tohle dohnali do krajnosti a omezenim vykonu a otacek motoru donuti uzivatele k navsteve servisu.
Pisete nadrz byla skoro prazdna ted si nejak nevzpominam jestli tam je, ale nema nahodou BMW snimac vody ve filtru? Zkuste odkalit pokud to jeste vubec u tohohle auta jde ale pokud tam je snimac tak by tam mel byt i sroub.
RS
  ----- Original Message -----
  From: Novotny Pavel
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, March 12, 2010 1:11 AM
  Subject: RE: Re: [OT] svtrikovani - BMW

   Je fakt, ze nadrz byla skorem prazdna, otec natankoval naftu tak za 500 a soupnul auto do garaze, kde stalo tak 4 dny, vcera jsem ho vytahl a po cca 20km pri popojizdeni po meste vice mene krokem to zaclo rvat. Netusim jak bylo v noci, mrzlo, ale zadne arkticke mrazy, kolem polodniho, kdy se to stalo bylo kolem 0. Nic co by nemela zvladnout i letni nafta, nicmene MERO je trest bozi a toho vola,ktery to vymyslel by meli vlacet konmo. Palivovy filtr jsme menil tak pred 5 mesici.

  Prave,ze ne, prvni co jsme zkusil bylo jak chodi motor a i kdyz jsem to nehnal do extremu tak se zda, ze jede jak ma , zaber turba je patrny nad tech cca 1700ot, toci v pohode 4-5 tisic a 130 to jede naporosto v poho na pul plynu, zvukove subjektivne zadna zmena.

  Zitra to oddekluji a cvicne omrknu kontakty na cidlech, prepady na vstriku, ten filtr a pomocne cerpadlo nafty

  PN