Re: [OT] Plasty odolné proti UV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 31 19:59:50 CEST 2024

A to takhle zrychlený test?
UV odolnost mě celkem zajímá, tak to asi časem zkusím. Ale nejdřív tak
za měsíc.
Mám 400W Hg výbojku se sundanou baňkou. Produkuje směsku UV-B a UV-C.
Případně mám i UV-C germicidní výbojku na 253nm. Ale ta směska UV-B a
UV-C bude asi průkaznější.
Tak to připojím jako vytěžovač na FVE, aby svítila když budou baterky
nabité, bude přebytek elektriky ze slunce a nízká nebo záporná výkupní cena.

Vzhledem k tomu, jak rychle to spálí kůži, bude intenzita toho UV
mnohonásobkem slunečního záření.
A je tam i to UV-C, kterého ze slunce naštěstí moc není.
Jen to chce provozovat venku, jinak ten ozon doma fest smrdí.

PL