[OT] cisteni pripeceneho oleje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 28 20:33:32 CEST 2024

Povedal by som, ze ta KOH/NaOH treba aby bola primerane zriedena; ak to ma
mat nejaku sancu fungovat, tak to bude ten olej zmydelnovat, a v niecom sa
to mydlo musi rozpustit.

A v tom sa asi dost bezpecne rozpusti aj ten hlinik.

Ale nie som chemik.

A ano, zoxidovany olej je viacmenej neznicitelny polymer (vid
fermez/olejova farba).

wek