[OT] cisteni pripeceneho oleje

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Květen 28 20:22:50 CEST 2024

Dobrý den,

Měli jsme doma něco podobného. Klasický průmyslový friťák, nádoba
poteflonovaná, koš z nerezu. Všechno rozebíratelné, nádoba zvlášť, topné
těleso zvlášť. Všude vrstva napáleného oleje. Nejdřív jsem to zkoušel umýt
šetrně. To nešlo. Po týdnu namáčení do všeho možného se to nehnulo. Nakonec
jsem si řekl, že když to nepustí, tak koupím nový. Týden v tom byl nalitý
téměř nasycený roztok hydroxidu, potom fixinela, čistič na grily, který
gril umyje bez problémů, nekolik hodin HCL. Nepomohlo NIC. Ten nepečený
olej nerozpustilo nic z toho. Koupil jsem nový ;-)

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora