[OT] cisteni pripeceneho oleje

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Květen 29 10:28:11 CEST 2024

Nevím jak na tu zapečeninu to asi nezvládne... ale tohle používám na filtr
v digestoři (nebo co to je proste ty desky, ktere se vycvaknou) a funguje
to perfektně. Stačí filtr ve vaně timto sajrajtem postříkat a nechat pár
minut působit. Ten bordel se z toho sám vyplavi (je to hnuj co z toho
jde...). Pak už jenom oplach sprchou a je vyčištěno. Jako nový.

https://www.drogerie.cz/sgrassa-e-brilla-completo-750-ml/