[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 28 19:30:02 CEST 2024

Ale houby. Já jsem měl na ZŠ učitele dějepisu, který byl vzdělaný
historik, vyhozený po r. 68 z Karlovy univerzity. Ten kašlal na osnovy a
uměl vyprávět o dějinách tak, že to bylo jako napínavá detektivka.
Chodili jsme na jeho dějepisný kroužek ještě v době, kdy už jsme dávno
studovali na gymplu. Nějaký letopočet nebyl zajímavý, ale dodnes si
pamatuji vysvětlení příčiny rozpadu Západořímské říše. Stručně řečeno -
přemnožili se jim tam úředníci.

Mrazík

PS. Podobnost s EU je čistě náhodná. I když vystoupení GB naznačuje, že
by se to opravdu mohlo opakovat ...