[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 28 20:22:43 CEST 2024

Tak mozno v CZ je to lepsie, a mozno aj na SK sa najdu zakladne skoly, kde
existuje pracovne vyucovanie/varenie/prace na skolskom pozemku, ale ja som
sa s takou v nasom okoli nestretol.

A prave naopak, aj ta priemyslovka bola, co sa tyka praktickych veci, velmi
slaba.

Iste, je to o ludoch, na oboch stranach (resp. aj na tretej (rodicia) a
stvrtej (vyssie vedenie skolstva) strane).

Je to na krcmove rozpravanie trebars aj osobne s tym mojim synom, je
plnolety a miestny stretavaci bod uz pozna.

wek

PS. Ak nie traktor, aspon malotraktor... https://www.agzat.sk/ :-)