[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 28 18:38:33 CEST 2024

Přesně to by byla pěkná odpověď na otázku "Nač se mám učit, kdy zanikla
Říše Římská". Je důležité, aby učitel uměl vysvětlit dětem, proč po nich
něco chce. Ty dotazy typu "a k čemu mi to bude" jsou často velice užitečné.

JMN