[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 28 16:33:25 CEST 2024

Není to spíš tak, že traktor sice vyrobit umíme, ale kvůli přemnožení
úředníků se to prostě nevyplatí ?
Nový starosta koupil nový obecní traktor s hrdým označením "Zetor". Když
jsem se ho ptal na kolik ta sranda přišla, dozvěděl jsem se že to bylo
celkem levné, protože je vyrobeno v Koreji ...

Mrazík