[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 28 16:00:14 CEST 2024

Asi mám štěstí, že žiju v nějaké bublině. Sám pracuju na ZŠ, dílny máme,
řežeme, pilujeme, pájíme. Naprostá většina dětí je šikovná a má různé
zájmy, často ale dost odlišné od těch, které měla moje generace. Není to
s nimi zdaleka tak špatné, jak často slyším.

A myslím, že i ty traktory vyrábět umíme, a k tomu spoustu věcí, o
kterých se nám ještě před pár lety ani nesnilo. Skoro si dovolím tvrdit,
že se máme lépe než kdykoli dříve, jen si to většinu času neuvědomujeme.

JMN