[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 28 14:02:28 CEST 2024

Když si stěžují nějací fousáči tak asi taky jde dost o to, za jakých je
to okolností.
Jestli je to v době, kdy jde říše nahoru, nebo když je na sestupné
trajektorii a své bohatství a vliv už čerpá jen ze své dřívější slávy.
Traktor už vyrobit neumíme. Zato máme 1/3 dětí s nadváhou nebo dokonce
obezitou, a velké procento z nich není schopno udělat kotrmelec.
Dílny už ve školních osnovách nejsou, protože by si mnoho dětí ublížilo,
kdyby vzali do ruky nějaké nářadí.

PL

PS. Děkuji panu Kubovi za nádherné termíny. Šroubováky plusák a mínusák
- to je prostě dokonalé.  :-)  To okamžitě začnu používat.