[OT^2] Hlinikova instalace a pruzinove svorky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 28 16:47:06 CEST 2024

Bydlím v traktorovém městě. Jejich muzeum jsem navštívil několikrát.
Traktory už umíme vyrábět jen tak, že je poskládáme ze zahraničních
polotovarů. A pravděpodobně už i to končí, viz velké propouštění zbytku
lidí.
Podobně, jako jsme se třeba v devadesátkách chválili, že umíme "vyrábět
počítače" (do taiwanské bedny jsme strčili taiwanský zdroj, taiwanský MB
a disk z Malajsie).

Že se máme lépe než kdykoli jindy nijak nezpochybňuji.
To je to, co jsem psal: "... své bohatství a vliv už čerpá jen ze své
dřívější slávy.".

Kdyby přišel zlý kouzelník Rumburak, a zařídil, že by zmizely všechny
české výrobky, skutečně vyráběné českou firmou s českým majitelem.
Zajímalo by mě, jestli bych si toho vůbec všiml.
Kdyby přišel zlý kouzelník Rumpingpong, a zařídil, že by zmizely všechny
výrobky, které mají původ celé nebo aspoň většinově v Číně, tak to bych
teda vedl docela těžký život.

PL