Farnell

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 01:19:33 CEST 2024

Vždycky jsem měl za to, že rádiový orientační běh je jednorázová akce,
ráno se na přiměřeně nenápadná místa nainstalují vysílače, pak se závodí
a odpoledne se zas všechno uklidí. Ale naposled jsem takhle věšel a
uklízel anténu na 145 MHz, vyrobenou z TV dvojlinky, někdy kolem r. 90:-)
Že to může vypadat dost jinak, je vzhledem k úrovni techniky jasné, ale
pevné umístění vysílačů v krajině?

PH