Farnell

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 27 23:15:43 CEST 2024

Ne, opravdu bych potřeboval, vyfotím, jaký "model" špuntu bych
potřevoval... nejlépe v bílé barvě.
Všechny majáky co umřely  maj popraskaná víčka a uvnitř je voda. Protože je
to vyrobené z eko samodestrukčního materiálu. Ty zátky které drží a vydrží
už nikde na ničem nemohu najít. A že bloudím v obchodech s  tím, že hledám
flašky s jakýmkoliv obsahem uvnitř aby měly tyhle špunty.