[ot] RE: Farnell

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 27 23:04:45 CEST 2024

Tak jestli mám něčeho dost, jsou to špunty z PET flašek.
Schraňoval jsem je, protože dřív občas byla nějaká akce, že se to
vybíralo na nějaký dobročinný účel (což jsem jsem nikdy moc nechápal, je
to jen trocha plastu).
A tak jich mám několik tašek.
Předpokládám, že jste to myslel spíš jenom jako řečnický povzdech. Pokud
ale ne, rád Vás jimi zasypu.

PL