[ot] RE: Farnell

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 27 22:26:54 CEST 2024

Jo s kvalitníma víčkama je najednou problém. Mám oblíbené pouzdro je  PET
preforma.
Stavím do toho ARDF majáky, vleze se do toho krásně 18650 + malý solární
článek a vysílač.  Jenomže některá víčka se jakoby na povel rozpadnou.
Tak do 3-5 měsíců se úplně rozsypou. Vetší uzávěry z kvalitního
polyethyhénu co měla okolo ještě takový ten hmatník a opravdu dlouhodobě
vydžela i vliv Sluníčka a deště
už na ničem nejsou.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com