Farnell

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 28 08:10:34 CEST 2024

Ano, je to trochu podobné geocachingu, vysílače velmi malého výkonu
dohledatelné z  max. 100-500m pracují trvale, nebo když mají energii.
V západočeském kraji je jich asi 60ks, všechny pracují na stejném kmitočtu
3,579MHz nebo 144,002MHz  (dostupné krystaly) s vyzářeným výkonem okolo
0,1mW.

https://dm3mat.darc.de/peil/
www.qsl.net/on7yd/minitx80.htm
https://www.wimo.com/en/ardf-144-4h